
Choć nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, wielu klientów identyfikuje firmę właśnie z jej nazwą. Żadna kampania nie przyniesie satysfakcjonujących rezultatów, w momencie, gdy jej nazwa nie jest dobra. Profesjonalny naming charakteryzuje się między innymi zapamiętywalnością, dzięki czemu staje się on jednym z najbardziej stabilnych elementów strategii marketingowej. Oznacza to, że nazwa przedsiębiorstwa musi wyróżniać się spośród konkurencji oraz określać tożsamość, wizerunek oraz filozofię marki. Proces jej tworzenia jest niezwykle skomplikowany, dlatego też zadanie to warto powierzyć specjaliście, jakiego znaleźć można na stronie copywriter.pl.
Dobra nazwa musi być przede wszystkim ponadczasowa, co oznacza, że w takiej sytuacji nie należy ulegać chwilowym modom. Ponadto, nie powinna być skomplikowana w wymowie, co mogłoby wiązać się z koniecznością jej przeliterowania w momencie wymawiania. Copywriter to osoba mająca duże doświadczenie w tworzeniu chwytliwych nazw, które są w stanie zwiększyć rozpoznawalność przedsiębiorstwa, a co za tym idzie - jego zyski.
Firmy według kategorii
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Baza kursów i szkoleń
Transport dla Ciebie i firmy
Baza organizacji i stowarzyszeń
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Usługi remontowo-budowlane
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Katalog produktów i usług dla każdego
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Atrakcje turystyczne i noclegi
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci